Název:
Retail marketing v oblasti spotřební elektroniky.
Překlad názvu:
Retail marketing of consumer electronics
Autoři:
Stara, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část práce se zabývá problematikou marketingového mixu a značky. Větší prostor je věnován aktuálním trendům ve světě spotřební elektroniky a českému trhu. Charakteristika zahrnuje technologický vývoj, aktuální stav maloobchodu a představuje nejvýznamnější výrobce a prodejce elektroniky v ČR. Vlastní výzkum se zaměřuje na výzkum nákupního rozhodování v kategorii spotřební elektroniky. Práci zakončuje přehled marketingových nástrojů vhodných pro tento typ zboží.The theoretical part deals with the marketing mix and brand. More space is devoted to current trends in the world of consumer electronics and to the Czech market. Characteristics include technological development, the current state of retailing and major electronics manufacturers and retailers in the country. The research focuses on purchasing decisions in the category of consumer electronics. The work concludes with an overview of marketing tools suitable for this type of goods.
Klíčová slova:
nákupní rozhodování; retail marketing; spotřební elektronika; český trh; consumer electronics; Czech market; purchasing decisions; retail marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22674