Název:
Nástroje PR uvedené na příkladu společnosti RWE.
Překlad názvu:
Tools of PR shown on the example of RWE company
Autoři:
Novotná, Markéta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Chalupský, Martin (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část práce se zabývá obecně formami komerční komunikace a zaměřuje se na oblast PR. Stěžejní kapitola teoretické části se soustředí na nástroje PR, představené v rámci jednotlivých cílových skupin PR. Praktická část je věnována práci oddělení PR & Press Services společnosti RWE. Jsou analyzovány komunikační aktivity a nástroje aplikované touto společností. Práci zakončuje zhodnocení PR aktivit společnosti RWE a jejich úspěšnosti na základě průzkumů veřejného mínění.The theoretical part deals with forms of commercial communication in general and focuses on the PR sphere. The key chapter of the theoretical part focuses on tools of PR presented within individual PR target groups. The practical part is devoted to the work of the PR & Press Services department of RWE company. Commercial activities and tools applied by this company are analyzed. The thesis is closed by an evaluation of the PR activities of RWE company and their success based on public opinion surveys.
Klíčová slova:
komerční komunikace; komunikační aktivity; nástroje PR; PR; společnost RWE; commercial communication; communication activities; company RWE; PR; PR tools
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22666