Název:
Franchising jako metoda vstupu na trh
Překlad názvu:
Franchising as a market entry strategy
Autoři:
Zohnová, Denisa ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Khelerová, Vladimíra (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce se věnuje franchisingu jako metodě vstupu na trh, jeho vývoji a náložitostem potřebných ke správnému fungování. Praktická část je zaměřena na španělský franchisový koncept Naturhouse.Main issue of this paper is franchising as a market entry stategy, its history and other relevant information. Second part deals with a spanish franchise company Naturhouse.
Klíčová slova:
franchising; Naturhouse; podnikání; franchising; Naturhouse; retailing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22467