Original title:
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Translated title:
Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s.
Authors:
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (advisor) ; Geschmay, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2010
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.The thesis focuses on the marketing strategy of Mešťanský pivovar v Poličce, a. s. (The Citizen's brewery in Polička, a.s.) and carry out its analysis by using marketing tools. Based on the analysis I give the brewery recommendations how to improve its strategy. In the theoretical part of thesis I introduce more closely discipline of strategic marketing and its instruments and methods used.
Keywords:
beer; brewing; marketing strategy; Měšťanský pivovar v Poličce; small brewery; malý pivovar; marketingová strategie; Měšťanský pivovar v Poličce; pivo; pivovarnictví
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22455