Název:
Marketingová strategie Měšťanského pivovaru v Poličce a.s.
Překlad názvu:
Marketing strategy of Měšťanský pivovar v Poličce, a.s.
Autoři:
Navrátilová, Pavla ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Geschmay, Jan (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Ve své bakalářské práci se zaměřuji na marketingovou strategii Měšťanského pivovaru v Poličce a provádím její analýzu pomocí marketingových nástrojů. Na jejím základě dávám pivovaru doporučení, jak svoji marketingovou strategii vylepšit. V teoretické části práce blíže seznamuji se strategickým marketingem a jednotlivými nástroji a metodami použitými v bakalářské práci.The thesis focuses on the marketing strategy of Mešťanský pivovar v Poličce, a. s. (The Citizen's brewery in Polička, a.s.) and carry out its analysis by using marketing tools. Based on the analysis I give the brewery recommendations how to improve its strategy. In the theoretical part of thesis I introduce more closely discipline of strategic marketing and its instruments and methods used.
Klíčová slova:
malý pivovar; marketingová strategie; Měšťanský pivovar v Poličce; pivo; pivovarnictví; beer; brewing; marketing strategy; Měšťanský pivovar v Poličce; small brewery
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22455