Název: Vliv židovského náboženství na obchod a obchodní jednání
Překlad názvu: The influence of Judaism on trade and business negotiations
Autoři: Syhanevych, Vladyslav ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2007
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce je věnována otázkám izraelsko-židovské koncepce obchodu, zvláštnostem izraelského obchodního jednaní a průběhu tohoto jednání. První kapitola je věnovaná popisu židovské filozofii a náboženství, identifikací nositelů židovského náboženství, historii židovského národa a jeho představy o bohu a lidstvu. Cílem druhé kapitoly je popsat etiku obchodních vztahů v židovské tradici a její vliv na podnikání. Třetí kapitola je zaměřena na popis aspektů souvisejících s obchodním jednáním.
Klíčová slova: Izrael; Judaizmus; Obchod; Obchodní jednání; Židovství

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3451

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1829


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet