Original title:
Vliv židovského náboženství na obchod a obchodní jednání
Translated title:
The influence of Judaism on trade and business negotiations
Authors:
Syhanevych, Vladyslav ; Gullová, Soňa (advisor) ; Müllerová, Františka (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce je věnována otázkám izraelsko-židovské koncepce obchodu, zvláštnostem izraelského obchodního jednaní a průběhu tohoto jednání. První kapitola je věnovaná popisu židovské filozofii a náboženství, identifikací nositelů židovského náboženství, historii židovského národa a jeho představy o bohu a lidstvu. Cílem druhé kapitoly je popsat etiku obchodních vztahů v židovské tradici a její vliv na podnikání. Třetí kapitola je zaměřena na popis aspektů souvisejících s obchodním jednáním.
Keywords:
Izrael; Judaizmus; Obchod; Obchodní jednání; Židovství
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3451