Název:
Vliv židovského náboženství na obchod a obchodní jednání
Překlad názvu:
The influence of Judaism on trade and business negotiations
Autoři:
Syhanevych, Vladyslav ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Müllerová, Františka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Tato práce je věnována otázkám izraelsko-židovské koncepce obchodu, zvláštnostem izraelského obchodního jednaní a průběhu tohoto jednání. První kapitola je věnovaná popisu židovské filozofii a náboženství, identifikací nositelů židovského náboženství, historii židovského národa a jeho představy o bohu a lidstvu. Cílem druhé kapitoly je popsat etiku obchodních vztahů v židovské tradici a její vliv na podnikání. Třetí kapitola je zaměřena na popis aspektů souvisejících s obchodním jednáním.
Klíčová slova:
Izrael; Judaizmus; Obchod; Obchodní jednání; Židovství
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/3451