Original title:
Mezinárodní marketingová strategie
Translated title:
International marketing strategy
Authors:
Pohanková, Petra ; Filipová, Alena (advisor) ; Zeman, Jiří (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analyzovat některé významné skutečnosti, které přineslo zavedení internetu do firemní praxe, popsat možný rámec pro provedení analýzy před vlastním rozhodnutím o podobě mezinárodní marketingové strategie, a na příkladu konkrétní firmy vytvořit vhodnou marketingovou strategii pro vstup na zahraniční trhy. Diplomová práce je rozdělena do čtyř hlavních částí. Úvodní dvě kapitoly představují teoreticko-metodologický rámec diplomové práce. V první kapitole představuji důvody pronikání firem na zahraniční trhy a některé praktické aspekty vlivu internetu na firemní aktivity. Těžištěm teoreticko-metodologické části je text věnovaný tvorbě marketingové strategie. Tvorbě mezinárodní marketingové strategie vybrané firmy se věnují třetí a čtvrtá kapitola, které se soustřeďují na výběr a vytvoření vhodné marketingové strategie.The aim of the thesis is to analyse selected important issues caused by expansion of Internet during past years and its implications in increased usage by companies. The goal is to describe possible framework for performing sufficient analysis of the company and to define and create international marketing strategy using concrete example of company from the pet industry.
Keywords:
International; Marketing; Pet industry; Strategy; Internet; Marketing; Mezinárodní; Produkty pro psy; Strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22314