Název:
Obchodné a kultúrne zvláštnosti Afganistanu
Překlad názvu:
Business and cultural particularities of Afghanistan
Autoři:
Kuklicova, Lucia ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Kurdel, Pavol (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo][cze][eng] Cieľom práce je predstaviť Afganistan, štát nachádzajúci sa na rozhraní južnej, juhovýchodnej a strednej Ázii, ako krajinu, ktorej kultúr a náboženstvo má podstatný vplyv na prípravu a priebeh obchodného jednania. Sú tu analyzované zvláštnosti súčasného podnikateľského prostredia, stav krajiny, jej miesta v ekonomickej hierarchii krajín tretieho sveta a taktiež sa hľadali možnosti pomoci krajine pri znižovaní chudoby a produkcii narkotík.Cílem práce je představit Afganistan, stát nacházejíce se na rozhraní jižní, jihovýchodní a střední Asie, jako krajinu, které kultura a náboženství má podstatný vliv na přípravu a průběh obchodního jednání. Jsou tady analyzované zvláštnosti současného podnikatelského prostředí, vliv krajiny, jejího místa v ekonomické hierarchii zemí třetího světa a taktéž se hledali možnosti pomoci zemí při snižování chudoby a produkci narkotik.The aim of this thesis is to present Afghanistan as the state that is located in south, southeast and east part of Asia; as the country which culture and religion has an important influence when preparing and processing business. Within the thesis we analyze the unusualness of business environment, country situation, its position in the economic hierarchy of the developing countries as well as we look for the help possibilities by decreasing of poverty and narcotic production.
Klíčová slova:
Afganistan; obchod; země třetího světa; Afghanistan; developing countries; trade
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22285