Original title:
Analýza nabídky vybrané cestovní kanceláře (VTT)
Translated title:
The analysis of the offer of the travel agency VTT
Authors:
Šolcová, Jana ; Petrů, Zdenka (advisor) ; Straková, Ivana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem práce je analyzovat nabídku cestovní kanceláře VTT. Práce začíná vymezením pojmů cestovního ruchu, které bezprostředně s daným tématem souvisí. V následující části je v krátkosti představena samotná cestovní kancelář VTT, aby poté mohla být její nabídka podrobena detailní analýze. Rozebrána je jak nabídka, tak i nástroje na podporu prodeje, které s produktem vždy velmi úzce souvisí. Analýza končí výčtem slabých a silných stránek, příležitostí a hrozeb stanovených na základě předchozích kapitol. Celou práci uzavírá shrnutí a celkové hodnocení nabídky cestovní kanceláře VTT.The aim of this work is to analyse the offer of the travel agency VTT. The work starts with a specifying of tourism terms concerning the theme. In the next part the travel agency VTT is shortly presented. The work continues with a detailed analysis of the offer. Also the sales promotion is mentioned because it is closely connected with the offer. Finally on the basis of previous parts the strengths, weaknesses, opportunities and threats are specified. The whole work is closed by a final evaluation of the offer of the travel agency VTT.
Keywords:
analysis; offer; travel agency; analýza nabídky; cestovní kancelář; propagace cestovní kanceláře
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22278