Original title:
Analýza komunikačného mixu v segmente SME
Translated title:
Analysis of the communication mix in SME segment
Authors:
Hlohinová, Monika ; Křížek, Miroslav (advisor) ; Kešner, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Hlavným cieľom práce je previesť podrobnú analýzu komunikačnej stratégie spoločnosti, pôsobiacej v stavebníctve na českom trhu. Dôraz je kladený na problematiku komunikačného mixu a vhodné uplatnenie jednotlivých nástrojov mixu v závislosti na konkrétnych projektoch. Súčasťou práce je taktiež porovnanie využívania nástrojov komunikačného mixu danej spoločnosti s obvykle používanými nástrojmi v obore na domácom trhu, prípadne na zahraničných trhoch.Hlavním cílem práce je provést podrobnou analýzu komunikační strategie společnosti působící v stavebnictví na českém trhu. Důraz je kladen na problematiku komunikačního mixu a vhodné uplatnění jednotlivých nástrojů mixu v závislosti na konkrétních projektech. Součástí práce je také srovnání využívání nástrojů komunikačního mixu dané společnosti s obvykle používanými nástroji v oboru na domácím trhu, případně na zahraničních trzích.The main goal is to carry out a detailed analysis of the communication strategy of a company working in construction industry in the Czech market. Analysis is focused on the issue of the communication mix and appropriate application of instruments, depending on specific projects. Also included is a comparison of instruments used in the communication mix of the company with instruments used in the field on the domestic or foreign markets.
Keywords:
analysis; communication mix; communication strategy; analýza; komunikační mix; komunikační strategie
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/22216