Název: Strategie vybraných firiem pri vstupu na nemecky hovoriace trhy
Překlad názvu: Market entry strategies of selected companies in the German speaking markets
Autoři: Humajová, Zuzana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová stratégie; Marketingový mix; PEST analýza; marketing mix; marketing strategy; PEST analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22170

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-18140


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet