Název:
Exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass a.s.
Překlad názvu:
Export strategy of the company Vetropack Moravia Glass a.s.
Autoři:
Vaníčková, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Schovanec, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá rozborem exportní strategie společnosti Vetropack Moravia Glass, a.s. Na základě teoretické části je analyzován export samotné společnosti a také prostředí specifického trhu, v tomto případě Polska. Nezbytnou součástí práce je také návrhová část, jejíž cílem je shrnutí poznatků a doporučení ke zlepšení dosavadní exportní strategie.The bachelor's thesis focuses on the export strategy of the company Vetropack Moravia Glass, a.s. On the basis of the theoretical part, the export of the company and the environment of a specific market Poland in this case, are analyzed. One of the substantial parts of the thesis is also a summary of observations and recommendations how to improve the present export strategy.
Klíčová slova:
exportní strategie; mezinárodní trhy; Vetropack Moravia Glass, a.s.; export strategy; international markets; Vetropack Moravia Glass, a.s.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/22084