Název: Využitie marketingových nástrojov pri zvyšovaní predajnosti chovateľských potrieb Zooprodukt, s.r.o.
Autoři: Ábelová, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: slo
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: cena; chovatelské potřeby; krmiva; marketingový mix; podpora prodeje; reklama

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=55690

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-180015


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2015-01-05, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet