Název:
Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb v Moravskoslezském kraji
Autoři:
Šindler, Miroslav Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingová studie spokojenosti uživatelů dřevostaveb je název práce, kterou se budeme ve výzkumu zabývat. Dotazování respondentů proběhlo na území Moravskoslezského kraje, kde uváděli své postřehy a poznatky, které vnímali po dobu bydlení ve dřevostavbě. Dotazování proběhlo pomocí předem sestaveného dotazníku, ve kterém uživatelé odpovídali na námi položené otázky, a to ve čtyřech odvětvích: lidé, dřevostavba, zájem a zkušenosti. V jednotlivých částech odpovídali dle vlastního svědomí a bez žádného omezení. Jedinou podmínkou dotazníku byla skutečnost, že kolaudace domu ležícího na území Moravskoslezského kraje, musela být od roku 1995 a výše. Informace, které jsme zjistili, budou sloužit k charakteristice jak obyvatel, tak i celkovému ohodnocení dřevostaveb na moravskoslezském území. Dále nám poslouží k vyhodnocení grafů o různých parametrech. Práce může sloužit i jako informace pro dodavatele dřevostaveb, jelikož se zde zabýváme i hodnocením parametrů, které by měli brát v potaz.Marketing studies into the satisfaction of wooden buildings is the name of the work that we will research. Respondents were asked in the Moravian-Silesian Region, where insights and knowledge of perceptions on living in wooden cabins was presented. A survey was carried out using a pre -designed questionnaire in which users answered in four areas: people, wood house, interest and experience. In some parts, respondents answered according to their conscience and without any restrictions. The only condition of the questionnaire was that the approval of the house lying in the MSR had to be from 1995 or earlier. The information that we found will be used to characterize both the population and overall rating of constructions in the Moravian-Silesian territory. In addition, we will evaluate graphs of various parameters. The work can also serve as information for suppliers of wooden structures, since we are dealing with and evaluating parameters that should be taken into account.
Klíčová slova:
dotazník; dřevostavby; marketing dřevostaveb; moravskoslezský kraj; podpora dřevostaveb; spokojenost uživatelů