Název:
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Turecka jako potenciálního nového člena EU
Překlad názvu:
Entrepreneurial environment, business specifics and cultural dissimilarities of Turkey as a new potential member of EU
Autoři:
Foltrová, Zuzana ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Pavelková, Mária (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] V této bakalářské práci se zabývám Tureckem, nad kterou jsou v současné době vedeny rozporuplné diskuze ohledně jejího začlenění do evropského společenství. Cílem práce je zmapovat turecké podnikatelské a obchodní prostředí. Jsou zde nastíněny nejen obecné informace o zemi, ale i praktické věci, které mohou pomoci, jakým způsobem je možné začít v Turecku obchodovat, na jaké překážky si dávat pozor a naopak jaké příležitosti tato země nabízí. V neposlední řadě jsou zde zmíněny i cenné informace od dvou českých firem, které v současné době v Turecku obchodují a v této bakalářské práci poskytují reálný pohled na obchodní prostředí země, na jejich osobní zkušenosti a zážitky z obchodování s Turky.This bachelor thesis deals with Turkey, which is these days considered as a new potential member of EU. The main goal of my thesis is to analyze turkish entrepreneurial and business environment. There are not mentioned only basic information about the country but also practical and operative advices about setting up and running a business in Turkey or threats and opportunities which this country offers. There are recorded also the personal experiences of two czech companies, which have been doing business with Turks for couple of years.
Klíčová slova:
kultura; obchod; Turecko; business; culture; Turkey
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21923