Original title:
Marketingová strategie nové televizní stanice Public
Translated title:
The Marketing Strategy of the new television station Public
Authors:
Cejhonová, Markéta ; Pešek, Ondřej (advisor) ; Skořepa, Aleš (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií televizní stanice Public a jejím zhodnocením. V praktické části jsou obecné teoretické poznatky navázány na konkrétní televizní stanici. V další části práce je rozebrán průzkum věnovaný povědomí o televizní stanici Public a v závěru je vytvořena SWOT analýza této televizní společnosti.Main topic of this dissertation is The Marketing Strategy of television station called Public and its impact. The practical part of this dissertation links theoretical background with the specific attributes of the TV station. Next is the Public Relation Research and its implications. The dissertation is closed with SWOT Analysis of this TV Station.
Keywords:
marketing; Public; strategy; television; marketing; Public; strategie; televize
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21887