Název:
Sedm podob badatelsky orietovaného vyučování matematice II
Překlad názvu:
Seven forms of inquiry-based mathematics teaching
Autoři:
Roubíček, Filip Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, Srní na Šumavě (CZ), 2014-11-06 / 2014-11-08
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Článek je druhou částí třídílné série, která se zabývá vyjasněním podstaty badatelsky orientovaného vyučování. Tato část je zaměřena na geometrická prostředí, která jsou založena na modelování a která umožňují generovat úlohy různé obtížnosti. Popisuje tři podoby badatelsky orientovaného vyučování matematice - tři typy úloh klasifikovaných podle charakteru vstupních informací: kompaktní, vizualizovaná a daná prostředím.The paper is the second part of triple series that deals with the clarification of substance of inquiry-based mathematics teaching. This part is focused on geometrical environments that are based on modelling and enable to generate tasks with different difficulty. It describes three forms of inquiry-based mathematics teaching - three types of tasks which are classified according to the character of inputs: compact, visualized and given by environment.
Klíčová slova:
geometrical environment; inquiry-based mathematics teaching; modelling Zdrojový dokument: Setkání učitelů matematiky všech typů a stupňů škol, ISBN 978-80-86843-45-2
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0241737