Název: Stratégia firmy Regada s.r.o. pri vstupe na rozdielne zahraničné trhy
Překlad názvu: Regada s.r.o. - Company´s strategy while entering foreign markets
Autoři: Voňková, Barbora ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Sninčáková, Soňa (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [slo] [cze] [eng]

Klíčová slova: mezinárodní marketingový mix; strategie firmy; zahraniční trhy; company´s strategy; foreign markets; international marketing mix

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21820

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17790


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet