Název:
Absolventské programy společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
Překlad názvu:
Graduate Programmes of Tesco Stores Company
Autoři:
Jaukerová, Michaela ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Macháčková, Jana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá absolventskými programy nabízenými společností Tesco Stores ČR a.s. V práci jsem se nejprve zaměřila na teoretické poznatky z oblasti lidských zdrojů. Dále jsem charakterizovala společnost Tesco Stores ČR a.s. a její Tesco Absolventské programy. Tyto programy jsou dle svého zaměření rozděleny do tří oblastí: maloobchod, distribuce a oddělení centrální kanceláře. V práci jsem tyto absolventské programy charakterizovala, zabývala se jejich průběhem, vývojem a spoluprací společnosti s vysokými školami. Součástí práce je dotazníkový průzkum. Jeho prostřednictvím jsem zkoumala, na základě jakých faktorů se studenti druhého ročníku navazujícího magisterského studia Fakulty managementu, Vysoké školy ekonomické v Praze, rozhodují při výběru trvalé pracovní pozice. Na základě zjištěných skutečností byla formulována doporučení.This master thesis describes the graduate programmes offered by the company Tesco Stores ČR a.s. In this thesis, I have at first focused on the theoretical knowledge in area of human resources. Following that, I have characterized the company Tesco Stores ČR a.s. and its Tesco Graduate Programmes. According to their focus, these programmes are divided into three main categories: retail, distribution and central office departments. In the thesis, I have described these graduate programmes, considered their procedure, development and cooperation of the company with universities. The thesis also includes a questionnaire survey. This way, I have researched the factors based on which students of the second year of master studies at the Faculty of Management, University of Economics in Prague decide about their permanent professional position. According to ascertained facts, recommendations were formulated.
Klíčová slova:
absolvent; program; Tesco; graduate; programme; Tesco
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21765