Název:
Project Management v E-business projektech
Překlad názvu:
Project Management in the E-business projects
Autoři:
Houžvička, Jakub ; Pour, Jan (vedoucí práce) ; Derfler, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce navrhuje komplexní postup řízení e-business projektů. Celý tento proces, neboli životní cyklus projektu, začíná postupným rozšiřováním návrhu projektu (správném stanovení cílů, termínů, rozpočtu a výběru zdrojů). Poté se k tomu přidávají jednotlivé analýzy (trhu, databáze, procesů a architektury aplikace). Dále následuje procesní plán (výčtu úkolů a jejich delegace) a projektová implementace (popisuje vypracování na sebe navazující prácích a výběrem jejich řešitelů), na kterou úzce navazuje fáze testování (uživatelské, bezpečnostní a výkonové). Posledními fázemi jsou uzavírání a předávání projektu. Druhá část práce obsahuje seznam vybraných nástrojů, které umožňují efektivní řízení projektů. Tyto nástroje jsou rozděleny na dvě části komerční a nekomerční. U vybraných nástrojů jsou popsány postupy a metodiky pro jejich používání.The bachelor work propose complex procedure of managing e-business projects. It begins in project concept (rights establishment of goals, deadlines, budget and selection of resources), after that follow analyses (market analysis, database analysis, process analysis and analysis of application architecture). Than it continues with process plan (list of tasks to be done and their delegation) and project implementation, at which is closely connected testing (user, security and execution) it ends with closing of project. The second part contains list of selected software tools, which enabling efective managing of project and its description. The tools are divided to commerce and non-commerce.
Klíčová slova:
e-business; e-commerce; e-marketplace; e-procurement; elektronický obchod; metody řízení projektu; projektové řízení; scm/aps; webový projekt; životní cyklus projektu; e-business; e-commerce; e-marketplace; e-procurement; e-shop; methodics of managing project; project management; scm/aps; web project
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21631