Název:
Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin
Překlad názvu:
Factors of the Choice of the Retail Units when Buing Food
Autoři:
KOCAROVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem mé bakalářské práce bylo zjistit významnost faktorů, které ovlivňují výběr maloobchodní jednotky pro nákup potravin. Stanovila jsem si 6 hypotéz, na základě nichž jsem sestavila dotazník. Do dotazníkového šetření se zapojilo 201 respondentů. Po vyhodnocení hypotéz jsem vytvořila doporučení a návrhy na zlepšení, například hledat inspiraci v nejoblíbenější prodejně Kaufland (zřídit pultový prodej masa a pekárnu), neměnit rozmístění zboží v prodejně a zviditelnit přehledné označení regálů (popř. orientační plán prodejny), zajistit plynulý průchod pokladnou, dodatečně otevřenými pokladnami v případě potřeby, a dále by neměl chybět ochotný a kvalifikovaný personál.The main objective of my undergraduate thesis was to define the role of the factors that impact on purchasing of groceries in retail shops. I have set up 6 hypotheses and used them for compiling a questionnaire. Enrolled in the questionnaire survey were 201 respondents. Having evaluated the importance of my hypotheses, I summed up recommendations and suggestion for improvement, taking inspiration from the most popular shop, Kaufland, such as setting up a meat counter and a bakery, keeping a stable layout of merchandise in the shop, improving the visibility of individual shelves and aisles (a floor plan of the shop would be a good idea), ensuring quick passage through the checkout points by opening additional cashiers whenever necessary, and hiring helpful and qualified personnel.
Klíčová slova:
chování spotřebitele; faktory; maloobchod; marketingový výzkum; respondenti; consumer behavior; factors; marketing research; respondents; retail Citace: KOCAROVÁ, Eva. Faktory ovlivňující výběr maloobchodních jednotek pro nákup potravin. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28537