Název: Výrobek, jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu: Product, the instrument of the marketing mix
Autoři: CHADIMOVÁ, Kristina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Kalkulace; Marketingový mix; Výrobek; Značka.; Životní cyklus; Brand.; Calculation; Life cycle; Marketing mix; Product
Citace: CHADIMOVÁ, Kristina. Výrobek, jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32140

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-175226


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-09-18, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet