Název:
Výrobek, jako nástroj marketingového mixu
Překlad názvu:
Product, the instrument of the marketing mix
Autoři:
CHADIMOVÁ, Kristina Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název mé bakalářské práce je Výrobek, jako nástroj marketingového mixu. Cílem celé analýzy bylo zjistit jakým způsobem vybraná firma vytváří výrobek. V konečné fázi této práce se pak posuzuje, zda byl v této činnosti využit marketing. První část práce je brána z různých publikací. Celá problematika pojednává o marketingovém mixu a základních marketingových pojmech. Celkově je práce zaměřena na výrobek a jeho strukturu, životní cyklus, vývoj a inovaci. Druhá část pojednává o podniku a o výrobku, v tomto případě o sýru.The title of my bachelor work is Product, the instrument of the marketing mix. The aim of this whole analysis was to find out their way of creating products. In the end we explored overall if they used the concept of marketing. The first part of this work is taken from different publications. The whole issue deals of marketing mix and basic marketing concepts. But we focus especially on products and there structure, life cycle, creation and inovation. The second part deals with the company and about products in this case it's about cheese.
Klíčová slova:
Kalkulace; Marketingový mix; Výrobek; Značka.; Životní cyklus; Brand.; Calculation; Life cycle; Marketing mix; Product Citace: CHADIMOVÁ, Kristina. Výrobek, jako nástroj marketingového mixu. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32140