Název:
Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova
Překlad názvu:
Educationally oriented game in Český Krumlov
Autoři:
VELEK, Aleš Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Dnes se již v herním světě neklade důraz jen na postřeh, nebo logické myšlení hráče, ale i na to, aby si hráč po odehrání hry zapamatoval příběh, který mu hra předá. Vyprávění příběhu ve hře je trochu jiné než ve filmu, ale konečný důsledek může být stejný. Tato práce "Výukově orientovaná hra v prostředí Českého Krumlova" je zaměřena na tvorbu hry umožňující volný pohyb po 3D prostředí a na technologii pro tuto práci využitou. Pro programování hry bude využito technologie, která dovoluje tvorbu aplikací ve více platformách. Pohyb hráče bude založen na základních herních prvcích, jako je průlet či chůze. Dále budou tvořeny skripty pro interakci uživatele s prostředím. Pro import celého města bude hledán nejvhodnější formát jak samotných modelů, tak textur. Podle možností zvoleného prostředí pro vývoj bude navržen příběh hry (scénář), který bude korespondovat s historií i současností města Český Krumlov, a bude hráče motivovat v dalším postupu hrou. Today in gaming does not focus only on observation or logical thinking of player, but also to allow a player after playing games remember the story that his game forward in an entertaining way. Telling the story of the game is a little different than in the movie, but the end result may be the same. This work " educationally oriented game in Český Krumlov " is aimed at creating the game that allows free movement of the 3D environment and the technology used for this work. For game programming technology will be used Unity3D, which allows the creation of applications in multiple platforms. Moving the player will be based on the basic game elements, such as fly or walk. They will create scripts for user interaction with the environment or texture loading from external sources. To import the entire city will be find the most appropriate format on their own models and textures. By the chosen development environment is designed game story (script) that will correspond with the history and present of Český Krumlov, and player will be motivace to further progress in the game.
Klíčová slova:
herní engine; hra pro android; hra pro webový prohlížeč; Počítačová hra; Shiva 3D; Spirity; tvorba hry; Unity 3D; UnrealEngine; Český Krumlov; game engine; game for android; game for web broker; game making; PC game; Shiva 3D UnrealEngine; Spirity; Unity 3D; Český Krumlov Citace: VELEK, Aleš. Výukově orientovaná 3D hra v prostředí Českého Krumlova. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/34412