Název:
Animace hudby se zaměřením na marketing a PR hudebnich festivalů
Překlad názvu:
Animation of music with a focus on marketing and PR of music festivals
Autoři:
Motlová, Monika ; Tyslová, Irena (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Obsahem bakalářské práce je animace hudby a analýza jejího konkrétního nástroje, kterým je marketing a PR. Z hudebního umění se práce zaměřuje na hudební festivaly vážné hudby. V praktické části jsou zkoumány jednotlivé části marketingu jako SWOT analýza, marketingový mix u dvou hudebních festivalů konajících se v České republice. Jedná se o Mezinárodní operní festival Smetanova Litomyšl a Mezinárodní festival duchovního umění Svatováclavské slavnosti. V závěru práce je zhodnocena úloha animace a porovnán marketing obou festivalů.The content of this work is animation of music and analysis of a specific instrument, which is marketing and PR. The art of music is focused on classical music festival. The practical part examines the individual components of marketing as a SWOT analysis, marketing mix in two music festivals taking place in the Czech Republic. It is the Smetana's Litomyšl International Opera Festival and the International Festival of Sacred Art St. Wenceslas Festivities. The conclusion assesses the role of animation and compares marketing of these two festivals.
Klíčová slova:
Animace; Hudební festival; Marketing a PR; marketingový mix; SWOT analýza; Animation; Marketing and PR; Marketing mix; Music festival; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21527