Original title:
VideoIVR v automatizovaných zákaznických centrech
Translated title:
VideoIVR v automatizovaných zákaznických centrech
Authors:
Čejka, Zdeněk ; Basl, Josef (advisor) ; Novotný, Ota (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato diplomová práce se zabývá problematikou VideoIVR. Jejím hlavním cílem je poskytnout ucelený pohled na službu pomocí popisu komponent a případových studií. Obsahová část této práce je rozdělena do čtyř kapitol, z nichž první a třetí jsou informativní a věnují se vysvětlením pojmů IVR a Video IVR. Druhá kapitola je zaměřena na jeden z administračních nástrojů služby. V čtveré kapitole je rozebírán projektový plán implementace VideoIVR a přínosy, které z nasazení automatizovaného systému bude mít.This thesis deals with VideoIVR issue. Its main purpose is to provide a holistic view on the service through the description of components and relevant case studies. Content in this work is divided into four chapters. First and third chapter are informal and explain what IVR and VideoIVR is. Second chapter is focused on one of service's administration tools. Fourth chapter breaks down project plan of VideoIVR implementation and benefits that arise from employment of an automated system.
Keywords:
automated attendant; call-centre; IVR; telecommunications; VideoIVR; automatizované hlasové linky; call-centrum; IVR; telekomunikace; VideoIVR
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21503