Original title: Marketing a jeho využití v hoteliérství
Authors: Piteráková, Leona ; Kovář, František (advisor) ; Kovář, František (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2007
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Potřeba a vývoj marketingu v hoteliérství. Tato dříve opomíjená oblast je dnes již samozřejmou součástí dobře fungujícího hotelu. Hotelový provoz náleží do sektoru služeb, který byl v minulosti obecně velmi podceňován. Po pádu centrálně plánované ekonomiky došlo v České Republice k velkému rozvoji i v tého oblasti. Organizace vstupující na trh začátkem devadesátých let neměly vůbec žádné zkušenosti s marketingem služeb a mohly se učit pouze ze svých úspěchů a omylů. Záhy díky vstupu silných a zkušených zahraničních firem na náš trh zesílila konkurence a tím došlo i ke zlepšení celkové nabídky služeb.
Keywords: analýza cestovního ruchu; hoteliérství; marketing služeb; marketingové strategie; marketingový mix

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3089

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-1745


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share