Název: Marketing management ve vybraném hotelu
Překlad názvu: Marketing management in selected hotel
Autoři: ŠALKOVÁ, Markéta
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza situace; hotel; metoda SERVQUAL; SWOT analýza; vnitřní prostředí; vnější prostředí; analysis of the situation; external invironment; hotel; internal invironment; SERVQUAL method; SWOT analysis
Citace: ŠALKOVÁ, Markéta. Marketing management ve vybraném hotelu. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/35542

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-174296


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet