Název:
Corporate identity
Překlad názvu:
Corporate identity
Autoři:
Sajko, Michal ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Obsahom diplomovej práce je proces tvorby návrhu vhodnej identity organizácie s ohľadom na povahu jej činnosti a súčasné vnímanie zákazníkmi. Slúžiť by k tomu malo teoretické poznanie nástrojov firemnej identity, poznanie firmy s prihliadnutím na dvojročné skúsenosti a v neposlednom rade poznanie zákazníkov a ich názorov. Na konkrétnom príklade Filmového klubu VŠE sa pokúšam ozrejmiť princípy tvorby firemnej identity.
Klíčová slova:
corporate identity; filmový klub VŠE; image; corporate identity; film club; image
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21459