Název:
Marketingová komunikace hotelu Buddha Bar Prague
Překlad názvu:
Marketing Communication of Buddha-Bar Hotel Prague
Autoři:
Oberreiterová, Barbara ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Winklerová, Michaela (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této diplomové práce je definování pojmu marketingový mix a potažmo v rámci komunikace vymezit a kvalifikovat marketingovou komunikaci. Součástí práce je aplikování teorie na praktický příklad, jímž je Buddha-Bar Hotel Prague. Přínosem diplomové práce budou návrhy, jak tuto komunikaci s okolím, klienty a médii vylepšit a zintenzivnit.The aim of this thesis is to define the term of marketing mix and followingly in its frame of communication to determine specifically the marketing communication. The part of this thesis is the application of the theory on the practical example of Buddha-Bar Hotel Prague. The benefits of this thesis will be the suggestions how to improve the communication and make it more intensive with other subjets, clients and media.
Klíčová slova:
Buddha-Bar Hotel Prague; Marketingová komunikace; Marketingový mix; Buddha-Bar Hotel Prague; Marketing communication; Marketing mix
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21454