Název:
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Překlad názvu:
Financing and marketing strategy of the non-profit organization
Autoři:
KOLÁŘOVÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, a sice na část teoretickou a praktickou. První část práce je zaměřena nejprve na nestátní neziskový sektor České republiky, následně jsou podrobněji rozebrány možnosti a způsoby financování neziskových organizací. Teoretickou část uzavírá problematika marketingu neziskových organizací. Druhá část práce je věnována analýze zdrojů financování Občanského sdružení Vítkův Hrádek a zhodnocení vlivu marketingové strategie na získávání zdrojů financování pro činnost tohoto sdružení. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru práce navrhnuta určitá opatření vedoucí ke zlepšení stavu financování zmíněné organizace.This thesis focuses on the non-profit organization called Vítkův Hrádek, particularly it explores the sources of financing for its activities. It also examines the effect of current marketing strategy on the ability to obtain required funding sources. The study concludes with the overall assessment of the findings, as well as several proposals of certain measures that could improve the overall financial situation of the organization.
Klíčová slova:
financování; fundraising; marketing; marketingová strategie; zdroje financování; financing; fundraising; marketing; marketing strategy; sources of financing Citace: KOLÁŘOVÁ, Monika. Financování a marketingová strategie neziskové organizace. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31890