Název: Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Překlad názvu: Financing and marketing strategy of the non-profit organization
Autoři: KOLÁŘOVÁ, Monika
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: financování; fundraising; marketing; marketingová strategie; zdroje financování; financing; fundraising; marketing; marketing strategy; sources of financing
Citace: KOLÁŘOVÁ, Monika. Financování a marketingová strategie neziskové organizace. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/31890

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-174012


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-06-19, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet