Název:
Marketingová komunikace destinace Blatensko
Překlad názvu:
Marketing communication of the destination - Region of Blatná
Autoři:
ŘÍSKÁ, Monika Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá analýzou nástrojů marketingové komunikace destinace Blatensko. Na základě analýzy jsou identifikovány současné nástroje marketingové komunikace a je zhodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce jsou také návrhy optimálního komunikačního mixu destinace a návrhy opatření vedoucích k dalšímu rozvoji marketingové komunikace destinace Blatensko.The thesis deals with an analysis of marketing communication instruments in the destination of Blatensko. On the ground of an analysis the current instruments of marketing communication are identified and the efficiency is evaluated. The one part of the thesis is also the suggestion of an optimal comunication mix and the measures which contribute to the next development of marketing communication of the destination Blatensko.
Klíčová slova:
cestovní ruch; destinace Blatensko; destinační marketing/management; komunikační mix; marketingová komunikace; marketingový výzkum; communication mix; destination Blatensko; destination marketing/management; marketing communication; marketing research; tourism Citace: ŘÍSKÁ, Monika. Marketingová komunikace destinace Blatensko. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/28599