Název:
Vnímání značky Fair Trade
Překlad názvu:
Fair Trade brand perception
Autoři:
DRAXLEROVÁ, Anna Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavním cílem diplomové práce "Vnímání značky Fair Trade" je analyzovat vnímání značky Fair Trade studenty vybraných středních škol a bakalářských oborů Ekonomické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a dále zhodnotit úroveň povědomí o značce Fair Trade a očekávání s ní spojená. Vedlejším cílem práce je v návaznosti na vlastní průzkum formulovat doporučení a návrhy pro Ekonomickou fakultu Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích.The main aim of the diploma thesis "Fair Trade brand perception" is to analyze the perception of the Fair Trade brand by students from selected secondary schools and bachelor programs at the Faculty of Economics, University of South Bohemia in the Ceske Budejovice and evaluate the level of awareness of Fair Trade brand and expectations associated with it. The secondary objective is to formulate recommendations and proposals for the Faculty of Economics on the basis of own research.
Klíčová slova:
Fair Trade; marketingový výzkum; vnímání značky; značka; brand; brand perception; Fair Trade; marketing research Citace: DRAXLEROVÁ, Anna. Vnímání značky Fair Trade. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33184