Název:
Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení
Překlad názvu:
The analysis of customer's service satisfaction of chosen restaurant institution
Autoři:
HOLÁ, Monika Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem bakalářské práce bylo zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými ve vybraném restauračním podniku. V první části bakalářské práce byly definovány základní pojmy z oblasti služeb, marketingu a marketingového výzkumu. V praktické části byla popsána vybraná restaurace. Analýza spokojenosti byla provedena pomocí dotazníkového šetření. Zjištěné informace byly zpracovány do grafů. Následně bylo navrhnuto několik možných zlepšení.The aim of the bachelor thesis is an analysis of customer's service satisfaction of chosen restaurant institution. In the first part of bachelor thesis there are defined the basic terms from the sphere of services, marketing and marketing research. In the practical part there is described the chosen restaurant. There is realized the analysis of customer's satisfaction with a questionnaire survey. Obtained information is adapted on charts. And some possible improvements are proposed.
Klíčová slova:
dotazníkové šetření; marketing; Služby; spokojenost zákazníků; zlepšení.; customer's satisfaction; improvement.; marketing; questionnaire survey; Services Citace: HOLÁ, Monika. Analýza spokojenosti zákazníků se službami vybraného restauračního zařízení. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33015