Název:
Segmentation of young people
Překlad názvu:
Segmentace trhu mladých
Autoři:
Böhmová, Veronika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Petriková, Patrícia (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [eng][cze] My thesis deals with clothing habits of young people. The first part descibes the process of market segmentation, the second part abou the lifestyle of young people and about their clothing habits. I used a questionaire and with the help of PASW Statistics I revaled four segments.Diplomová práce na téma Segmentace trhu mladých podle oblékání se snaží rozpoznat mezi mladými lidmi charakteristiky, které mají podobné nebo kterými se naopak od sebe odlišují. Oblékání je zde dáno do souvislosti s životním stylem mladých lidí. Primární data jsem zjišťovala pomocí dotazníkového šetření. Pomocí programu PASW Statistics jsem odkryla čtyři segmenty.
Klíčová slova:
oblékání; segmentace trhu; životní styly mladých; clothing; lifestyle of young peole; market segmentation
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21384