Název: Role ICT ve volbách a politickém marketingu
Překlad názvu: The Role of ICT in the Elections and Political Marketing
Autoři: Elšík, Michal ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Barack Obama; ICT; komunitní sítě; politická kampaň; politický marketing; sociální sítě; web 2.0; Barack Obama; elections; ICT; political marketing; social networks; web 2.0

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21349

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet