Název: Společensky zodpovědný marketing jako nový trend v marketingové komunikaci
Překlad názvu: Socially responsible marketing as a new trend in marketing communications
Autoři: Uher, Ondřej ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2009
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; nový trend; společensky zodpovědný marketing; marketing communications; new trend; socially responsible marketing

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21341

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17311


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet