Název:
Funkční pedagogika
Překlad názvu:
Functional pedagogy
Autoři:
Pellarová, Petra ; OSWALDOVÁ, Petra (vedoucí práce) ; PILÁTOVÁ, Jana (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Nakladatel: Akademie múzických umění v Praze.Divadelní fakulta. Knihovna
Abstrakt: [cze][eng] FUNKČNÍ PEDAGOGIKA
Petra Pellarová
Ve své práci se zabývám problematikou klasického vzdělávání z hlediska své vlastní zkušenosti. Jsem absolventkou taneční konzervatoře Duncan Centre a studovala jsem čtyři roky na taneční univerzitě v Essenu, v Německu. Získala jsem roční stipendium balijského tance na univerzitě v Denpasaru na ostrově Bali. Ve své práci mapuji svoji cestu vzdělávání od jeslí po DAMU. Zaměřuji se proto na to, jaký vliv může mít pohybová průprava a jak a co vše se učíme pomocí pohybu. Významným milníkem mého vzdělávání je současné studium na katedře autorské tvorby a pedagogiky, které mi umožnilo nadhled nad mou taneční i pedagogickou praxi a jejich vzájemné propojení v současné i budoucí praxi.FUNCTIONAL PEDAGOGY
Petra Pellarová
My thesis deals with the topic of traditional education based on my personal experience. I studied at Duncan Centre Conservatory and spent four years studying dance at university in Essen, Germany. Furthermore, I gained a one-year scholarship to study Balian dance at University in Denpasar, on the island of Bali. In my paper, I have examined my journey from chreche to The Theatre Faculty of the Academy of Performing Arts in Prague (DAMU). I focus on the impact of dance education and the dance-based learning process. My current studies at the Department of Authorial creativity and Pedagogy proved to be a milestone in my education as I was encouraged me to see my dance and pedagogical practice from above which enabled me to blend them together in my own current, and possibly also future, practice.
Klíčová slova:
pedagogika; pohyb; tanec
Instituce: Akademie múzických umění v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné registrovaným uživatelům v digitálním repozitáři AMU. Původní záznam: http://hdl.handle.net/10318/7820