Original title: Vliv diferencí ženských a mužských rolí na spotřební chování
Translated title: How do differences between roles of men and women influence consumer behavior
Authors: Strašáková, Lenka ; Koudelka, Jan (advisor) ; Pešek, Ondřej (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2009
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication process; consumer behavior; content analysis; differences among men and women; factors that influence consumers; MML-TGI; perception of media; purchasing process; relation to some kinds of products; spending of free time; faktory ovlivňující spotřebitele; komunikační proces; kupní proces; MML-TGI; obsahová analýza; rozdíly mezi muži a ženami; spotřební chování; trávení volného času; vnímání médií; vztah k produktům

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21305

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17275


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share