Název:
Cause Related Marketing v prostředí ČR
Překlad názvu:
Cause Related Marketing in the Czech Republic
Autoři:
Lipovská, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá problematikou vnímání a vlivu Cause Related Marketingu na mladou generaci v prostředí České republiky. V teoretické části jsou představeny základní principy a formy spojení firem s neziskovými subjekty nebo s veřejně prospěšnými aktivitami pro získání vzájemného prospěchu. Dále v této části je zmíněn zahraniční příklad dobré praxe. V praktické části jsou nejprve zhodnoceny dva již realizované projekty v ČR a dále jsou zde zpracovány výsledky vlastního průzkumu vnímání a vlivu CRM na nákupní chování mezi mladou českou generací. V závěru jsou nastíněny rozdíly postojů mezi pohlavími a velikostí bydliště.This bachelor's thesis concerns with an issue of perception and influence of Cause Related Marketing on young generation in the Czech Republic. In the theoretical part the key principles and forms of the partnerships between the businesses and non-profit organisations or causes are explained. In this part there is also a detailed case study from abroad. In the practical part the author evaluates two Czech CRM projects and shows the results of own research of attitudes of young Czech consumers to CRM and also tries to find differences in perception according to sex and place of living.
Klíčová slova:
Cause Related Marketing; názory spotřebitelů; Společenská odpovědnost firem; Cause Related Marketing; Corporate Social Responsibility; Marketing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21302