Název:
Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Překlad názvu:
Evolution of beauty ideal in marketing with focus on marketing campaign of the Dove company
Autoři:
Mrkvová, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2010
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Obsahem této bakalářské práce je analýza pojetí, vnímání a zobrazení ženské krásy v průběhu staletí až do současné doby s detailním zaměřením na odlišné vyobrazení ženské krásy v dnešní marketingové komunikaci především prostřednictvím kampaně značky Dove. Práce je rozdělena na 3 tématické oddíly. První oddíl se zaměřuje na definice spojené s marketingem a marketingovou komunikací, druhý oddíl se zaobírá snahou definovat krásu a uchopit tento pojem, třetí oddíl analyzuje již samotnou kampaň společnosti Dove.The aim of this bachelor thesis is to anylyze conception, perception and presentation of women's beauty over the centuries until today with a detailed focus on different illustration of women's beauty in contemporary marketing communication, especially in the marketing campaign of the Dove company. The work is divided into 3 different parts. The first part focuses on definitions connected with marketing and marketing communication. The second part tries to define beauty and work with this term and the third part analyzes the Dove company's campaign.
Klíčová slova:
krása; značka Dove; zobrazení ženské krásy; beauty; brand Dove; presentation of women's beauty
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21298