Název: Vývoj ideálu krásy v marketingu se zaměřením na reklamní kampaň Dove
Překlad názvu: Evolution of beauty ideal in marketing with focus on marketing campaign of the Dove company
Autoři: Mrkvová, Lenka ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: krása; značka Dove; zobrazení ženské krásy; beauty; brand Dove; presentation of women's beauty

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21298

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-17268


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet