Název:
Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky)
Překlad názvu:
Preparation of preschool children for school admission (comparing regular and Montessori pedagogy influenced nursery schools)
Autoři:
MORAVOVÁ, Vendula Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: V teoretické části bakalářské práce vysvětluji pojmy související se vstupem dětí na základní školu - školní zralost a školní připravenost. Popisuji prostředí, přístup pedagogů a metody práce v běžné mateřské škole a v mateřské škole s prvky Montessori pedagogiky. Dotazníkovým výzkumem v praktické části zjišťuji, jakým způsobem jsou naplňovány předpoklady pro přechod dětí na základní školu u dětí z běžné mateřské školy a mateřské školy s prvky Montessori pedagogiky.
Klíčová slova:
Montessori pedagogika; připravené prostředí; příprava na základní školu; školní připravenost; školní zralost; Montessori pedagogy; preparation for school; prepared environment; school maturity; school readines Citace: MORAVOVÁ, Vendula. Příprava předškolních dětí na vstup do školy. (srovnání běžné MŠ a MŠ s prvky Montessori pedagogiky). České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33528