Název:
Artefiletika v praxi heterogenní třídy mateřské školy
Překlad názvu:
Artefiletics in the practice of the heterogeneous class of the kindergarten
Autoři:
NOVOSADOVÁ, Eva Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce je zaměřená na analýzu, nakolik artefiletický přístup ve výtvarných aktivitách dětí 3 6 letých v heterogenní skupině ovlivňuje jejich prosociální rozvoj se zaměřením na rozvoj empatie a partnerské komunikace. V praktické části jsou uvedeny konkrétní artefiletické činnosti, pozorování, rozhovory s dětmi a závěrečná reflexe, při kterých bylo zjištěno, že cíleně prováděné artefiletické činnosti mají kladný vliv na prosociální rozvoj konkrétní heterogenní třídy mateřské školy Klatovy Studentská.The present Bachelor's thesis is focused on the analysis regarding the topic of to what extend does the artefiletical approach influence children's prosocial development with focusing on the empathy development and mutual communication during the art activities in the heterogeneous class of the age of 3-6 years. In the practical part of the thesis there are mentioned the concrete artefiletical activities, observation, discussions with children and the final reflection in which it was found out that the artefiletical activities influence positively the prosocial development of the concrete heterogeneous class in the kindergarden of Studenstká street in Klatovy.
Klíčová slova:
artefiletika; empatie; partnerská komunikace.; prosociální rozvoj; reflektivní dialog; artefiletics; empathy; partnership communication; prosocial development; reflection dialogue Citace: NOVOSADOVÁ, Eva. Artefiletika v praxi heterogenní třídy mateřské školy. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33391