Original title:
Návrh komunikačního mixu ve vybrané firmě
Authors:
Rajnošek, Ráma Bc. ; Hesková, Marie (advisor) ; Kuncl, Marek (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce ve své teoretické části vymezuje pozici komunikace v marketingovém mixu, popisuje jednotlivé komponenty komunikačního mixu. Zaměřuje se na přímou komunikaci s orientací na využití elektronických kanálů. V praktické části je představena marketingová strategie společnosti Janssen-Cilag, jsou zde popsány jednotlivé nástroje dosavadního komunikačního mixu. V práci je dále provedena analýza vstupů pro účely navržení nového komunikačního mixu pro vybraný segment trhu a pro vybraný produkt. Je zde vypracován nový návrh komunikačního mixu pro elektronickou komunikaci s důrazem na využití nových trendů.
Keywords:
farmaceutická společnost; komunikace; komunikační mix; komunikační strategie; marketing
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/3035