Název:
Česká republika ve vnímání zahraniční veřejnosti
Překlad názvu:
Czech Republic as perceived by foreign public
Autoři:
Dobrovolskaja, Alexandra ; Peterková, Jana (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce uvádí definici a vymezení pojmu veřejná diplomacie, rozebírá její podsložky, druhy a také dopady. Druhá kapitola je věnována rozboru systému veřejné diplomacie, jak je nastaven v České republice. Konkrétně je pozornost věnována jednotlivým subjektům, jež se na veřejné diplomacii podílí, dále nástrojům, které tyto subjekty mají k dispozici, a jakou strategií se řídí. Hodnocení, jak dobře tento systém funguje, je provedeno ve třetí kapitole na základě dotazníkového šetření mezi cizinci.The Master's Thesis introduces the definition and scope of term public diplomacy and deals with its dimensions, types and implications. The second chapter describes the system of public diplomacy in the Czech Republic. In particular emphasis is put on actors that participate in public diplomacy, the instruments they dispose of and the strategy they follow. The evaluation of the functionality of Czech public diplomacy system is made based on results of questionnaire which was distributed among foreigners.
Klíčová slova:
image státu; kulturní diplomacie; nation branding; veřejná diplomacie; Česká republika; cultural diplomacy; Czech Republic; nation branding; public diplomacy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21196