Original title:
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Authors:
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (advisor) ; Kraus, Ondřej (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Keywords:
funkčnost; hodnota pro zákazníka; hodnotová inovace; kvalita; teórie funkce
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/2997