Název:
Komunikační strategie zámku Berchtold.
Překlad názvu:
Communication strategy of Castle Berchtold.
Autoři:
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrajtová, Bohdana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2009
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce na téma :"Komunikační strategie zámku Berchtold" se zabývá především analýzou dnešního stavu a návrhy na zlepšení komunikační koncepce do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje úvaze nad významem a historií marketingu, komunikace a strategie v současném obchodním styku. Rozsáhlejší část teorie se podrobně zabývá rozborem přípravy komunikačního plánu a strategie. V praktické části představuje práce areál zámku Berchtold jako takový -- geografickou polohu, historii, současnost a vizi do budoucnosti, analýzu současného stavu a aktivit areálu. Největší důraz je samozřejmě kladen na poslední část tedy komunikační plán na rok 2011. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během uplynulých let, ale především během posledního semestru, kdy jsem absolvovala vedlejší specializaci Komerční komunikace. Tento úsek může zároveň sloužit jako podklad pro samotnou komunikaci s klienty areálu dle jednotlivých typů služeb. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv.Thesis topic: "Communication strategies of the Castle Berchtold" mainly deals with the analyses of current situation and proposals for improvements in the future. Thesis in the theoretical part deals with reasoning about the meaning and history of marketing and communications strategy in today's trade. Extensive part of the theory handle in detail with the analysis of the communication plan and strategy. The practical part presents the thesis the castle Berchtold itself-- geographic location, history, present and vision for the future. Assess the current state and their activities. The greatest emphasis is placed of course, on the last part the communication plan for 2011. In this field I use knowledge that I gained during studying at the University of Economics in recent years, but especially during the last semester, when I attended a minor specialisation Commercial communication. This section can also serve as a basis for the actual communication with clients from different types of services. The conclusion of the thesis examines whether the aim, as set out in the introduction, was satisfied or not.
Klíčová slova:
komunikace; komunikační plán; marketing; strategie; communication; communication plan; marketing; strategy
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/21106