Název: Vliv reklamy na předškolní děti
Překlad názvu: The influence of advertising on preschool children
Autoři: MIKEŠOVÁ, Kateřina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Citace: MIKEŠOVÁ, Kateřina. Vliv reklamy na předškolní děti. České Budějovice, 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/33751

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-170745


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2014-03-27, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet