Název:
Analýza vybraného sortimentu spoločnosti IKEA z hľadiska hodnoty pre zákazníka
Autoři:
Medvecová, Gabriela ; Vlček, Radim (vedoucí práce) ; Kraus, Ondřej (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
slo
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Teoretická část se zaobírá pojmami jako hodnota pro zákazníka, komerčná úspěšnost ve vztahu k hodnotě pro zákazníka. Pojednává se taky o teorii funkce a funkčního přístupu. Jsou uvedeny různé metody stanovení hodnoty významu funkcí, metody stanovení stupně splnění funkcí a metody stanovení nákladů na tyto funkce. V praktické části se zjišťuje závislost mezi velikostí objemu prodejú vybaných matrací Sultan společnosti IKEA na ukazateli hodnoty pro zákazníka.
Klíčová slova:
funkčnost; hodnota pro zákazníka; hodnotová inovace; kvalita; teórie funkce
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/2997