Original title:
Strategie komunikace s veřejností společnosti Severočeské doly.
Translated title:
Communication strategy of Severočeské doly a.s.
Authors:
Kohoutková, Kateřina ; Postler, Milan (advisor) ; Kozák, Rudolf (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2009
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[cze][eng] Cílem této práce je provést analýzu stávající komunikace společnosti Severočeské doly a.s. s veřejností, na základě vlastního terénního šetření prozkoumat image společnosti a její vnímání obyvateli okolních obcí a navrhnout doporučení pro optimalizaci komunikace s veřejností. Vedlejším cílem je prozkoumat praktické fungování Public Relations a CSR aktivity v oboru, který je z hlediska předmětu činnosti pro komunikaci s veřejností velmi náročný.The aim of this thesis is to analyze existing communication of the company and, based on field research, evaluate the image of the company as perceived by inhabitants of surrounding villages. The other aim is to make a suggestion for optimization of communication strategy. Underlying aim of the thesis is to assess general function of Public Relations and CSR activities in the field, which is rather demanding in the view of the subject of its activity.
Keywords:
image and corporate identity; marketing and commercial communication; public relations; Severočeské doly; strategic communication; image a firemní identita; marketingové a komerční komunikace; public relations; Severočeské doly; strategická komunikace
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/21063